Thursday, December 9, 2010

Week

Aku jadi lemah,
Aku jadi lemah ngan perasaan ni,
Aku sendri pn x tau knpa,
Kenpa perasaan ni leh wt aku sbergini,
Aku tau die mash belum dpt melupaknye,
Aku tau die mash sygkn nya,
Walaupn die mengatakan dia sygkn aku,
Hurmm aku pn x taulh,
Macam2 perasaan aku sekarng ni,
Tapi aku percyakanya,
Yeah aku percyakanye,
Aku tetap akan syg kn die smpi bile2,
Aku harap die pn sama,
Nielh cinta,
Cinta mengajar aku merasa,
Merasa pelbagai perasaan,
Kadangkala sakit,
Kadangkala bahagia sgt2,
Kadangkala perit,
Kadangkala menyenangkan,
N kadangkala ianya x dapat d gmbrkan...
Semua orang mengharapkn,
Mengharapkan hepy ending dalam l0ve st0rynye..,
Termasukla aku.,
Biarla die adlah yg terakhr dlm hidup ku,
Aku sentiasa mendoakan berkekalan,
Bkekalan tuk selama-lamanya..

No comments:

Post a Comment